I. CUM COMAND?
Să cumperi de pe UnicBrands.com este foarte simplu. Trebuie doar să urmezi acești pași:

  1. Vizualizează produsul/produsele care te interesează. Printr-un simplu click, fotografia se poate mări pentru a vedea detaliile produsului, materialul, mărimile disponibile, codul și prețul.
  2. Selectează un articol (culoarea si marimea), apăsând butonul „Adaugă în coș”. Poți continua cumpărăturile sau poți plasa comanda.
  3. Dacă dorești să plasezi comanda, ai posibilitatea de a face acest lucru înregistrându-te sau poți finaliza operațiunea fără înregistrare daca esti deja clientul nostru.
  4. Alege varianta prin care doresti sa intri in posesia comenzii: ridicare din magazin sau livrare prin curier.
  5. Selecteaza o metoda de plata: plata in magazin sau ramburs la primirea coletului.
  6. Confirmă comanda.
  7. Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii, iar in scurt timp, un al doilea e-mail de validare a acesteia. Pentru comenzile cu ridicare din magazin se primeste sms de confirmare pe numarul de telefon din comanda.

II. INFORMATII GENERALE
În ce țări se poate cumpăra online?
·         Cumparaturile online se pot efectua numai pe teritoriul Romaniei.

Prețurile din magazinul online UnicBrands și cele din magazinele Guess si Liu Jo sunt aceleași?
·         Da, preturile produselor sunt aceleasi, atat in magazine, cat si pe online.

Se înlocuiesc articolele cu mențiunea “stoc epuizat” pentru anumite marimi?
·         Dacă un articol prezinta stoc epuizat pentru o marime, vom încerca să îl înlocuim cât se poate de repede, cu mentiunea ca produsul se gaseasca la producator. Dacă nu mai este în stoc, îl vom retrage de pe site.

Este posibil să primesc informații periodice pe e-mail cu ultimele noutăți și oferte de la UnicBrands?
·         Da. Accesând “Newsletter” vei primi informații privind cele mai noi oferte cu ultimele noutati ale produselor noastre.

Pot să mă dezabonez de la Newsletter-ul de la UnicBrands?
·         În secțiunea “Newsletter” vei putea să te dezabonezi cu ușurință. Completează datele și selectează “Trimitere”.

Cum recuperez parola dacă am uitat-o?
·         Dacă ai uitat parola, poți să o recuperezi din secțiunea “Contul meu”, click pe “Ti-ai uitat parola”. Vei primi un e-mail cu noua ta parolă pe care ulterior o poti schimba.

Cum mă pot asigura ca am făcut comanda?
·         După ce ai plasat comanda, vei primi un e-mail de confirmare si un al doilea e-mail de validare. În cazul în care nu le primești, contactează departamentul nostru de relații cu clienții.

Pot elimina un articol din comanda mea?
·         Da. Din coșul de cumpărături vei putea elimina articolele pe care nu le dorești, atâta timp cât nu ai finalizat procedura de plasare a comenzii.

Pot să aflu starea comenzii mele?
·         Da, poți vedea starea actualizată a comenzii tale în timp real. Pentru aceasta, accesează secțiunea “Istoric comenzi” a contului tău.

Îmi pot anula comanda?
·         Da. Vei putea anula comanda ta, fie printr-un e-mail catre online@unicbrands.ro, fie printr-un simplu apel contactand departamentul nostru de relații cu clienții. Atentie, mesajul trebuie sa contina referinta comenzii.

Ce trebuie să fac dacă primesc alt articol decât cel comandat?
·         Dacă din greșeală primești un articol pe care nu l-ai comandat contactează departamentul nostru de relații cu clienții.

III. CUM SE PLATESTE?
Plata se poate face numerar la livrare sau cu cardul bancar.

CUM SE FACE LIVRAREA?

Poti sa alegi oricare dintre urmatoarele metode de expediere, numai pe teritoriul Romaniei:

  • Prin ridicare gratuita din magazinele noastre, acestea fiind disponibile timp de 5 zile de la data confirmarii de livrare. Atentie, termenul de livrare a comenzilor cu ridicare din magazin este de aproximativ 7 zile lucratoare, socotit de la data prelucrarii comenzii.
  • Prin curierat rapid: tarif 15 RON/livrare în 2-5 zile lucrătoare. Comenzile cu livrare la domiciliu, cu valoarea de peste 299 lei beneficiază de transport gratuit.

CE FAC DACA AM PRIMIT UN PRODUS DEFECT?

În cazul în care ai primit un produs cu defect sau deteriorat în timpul transportului, UnicBrands iși asumă responsabilitatea acestor defecte și îți va schimba produsul sau îți va returna contravaloarea acestuia. Costul transportului tur-retur este suportat de Unic Brands.

Pentru sesizari, te rugăm să ne trimiți un e-mail cu detalii la adresa online@unicbrands.ro.

CUM RETURNEZ O COMANDA?

Daca sunteti nemultumit de produsul primit, puteti sa il returnati in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, cu respectarea conditiilor de retur de mai jos:

·         Returul unei comenzi se poate face prin curier sau direct in magazin. Nu se accepta retururi trimise la sediul firmei.

·         Orice intentie de retur trebuie semnalata printr-un e-mail de notificare (gestiune@unicbrands.ro), iar returul se trimite prin curier la adresa: Fashion House Militari, Magazin Guess, Str. Comertului, Nr. 7, Domnesti, Ilfov, 0744 762 005/031 432 8410, gestiune@unicbrands.ro.  Atentie, produsele comandate NU pot fi schimbate cu alte marimi si nici inlocuite cu alte produse. Pentru a achizitiona alte produse, trebuie sa va autentificati pentru a face o noua comanda.

In MAXIM 7 ZILE lucratoare de la primirea returului va rambusam banii in contul Dumneavoastra.

Contul IBAN trebuie completat dupa cum urmeaza:

  • Logare in contul dvs. -> Contul Meu -> Adrese -> Editeaza Adresa de Facturare -> IBAN

Returul trebuie sa fie însotit de urmatoarele documente:

– factura (original sau copie);

– chitanta de la curier (original sau copie);

·         Cheltuielile de returnare sunt suportate integral de client, cu posibilitatea de a alege firma de curierat. Nu ne asumam raspunderea pentru coletele trimise de dumneavoastra care nu ajung la noi. De asemenea, nu se accepta colete cu ramburs.

În cazul în care nu respectati conditiile de retur, nu putem accepta returul dumneavoastra.

1. Returnarea banilor

Legislatia din Romania prevede: “consumatorul (persoane fizice) are dreptul de a denunta contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot fi suportate de consumator sunt cheltuelile directe de returnare a produselor (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.).” Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.”

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat: sa aiba etichetele atasate, ambalajul original si documentele care l-au însotit, factura si chitanta de la curier sau banca (în original sau copie).

Atentie! Pentru orice produs nou achizitionat, va recomandam sa il probati in casa dupa primirea coletului, astfel incat sa puteti evalua daca produsul corespunde cerintelor dumneavoastra privind marimea, confortul, micile imperfectiuni etc.

Pot face obiectul contractului doar produsele care nu prezinta semne de uzura. Produsul nu mai poate fi returnat, decat daca prezinta vicii ascunse – defecte calitative, nesesizate initial nici de catre furnizor si nici de catre client.

În MAXIM 14 ZILE lucratoare de la data primirii returului de catre noi, va vom înapoia contravaloarea produselor, în contul dumneavoastra. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. În cazul în care nu sunt respectate conditiile de retur, banii nu se pot returna.