Ghid de cumparaturi

I. CUM COMAND?
Să cumperi de pe UnicBrands.com este foarte simplu. Trebuie doar să urmezi acești pași:

  1. Vizualizează produsul/produsele care te interesează. Printr-un simplu click, fotografia se poate mări pentru a vedea detaliile produsului, materialul, mărimile disponibile, codul și prețul.
  2. Selectează un articol (culoarea si marimea), apăsând butonul„Adaugă în coș”. Poți continua cumpărăturile sau poți plasa comanda.
  3. Dacă dorești să plasezi comanda, ai posibilitatea de a face acest lucru înregistrându-te sau poți finaliza operațiunea fără înregistrare daca esti deja clientul nostru.
  4. Alege varianta prin care doresti sa intri in posesia comenzii: ridicare din magazine sau livrare la domiciliu.
  5. Selectează o metodă de plată.
  6. Confirmă comanda.
  7. Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii, iar in scurt timp, un al doilea e-mail de validare a acesteia.

 

II. INFORMATII GENERALE
În ce țări se poate cumpăra online?
·         Cumparaturile online se pot efectua numai pe teritoriul Romaniei.

Prețurile din magazinul online UnicBrands și cele din magazinele Guess si Liu Jo sunt aceleași?
·         Da, preturile produselor sunt aceleasi, atat in magazine, cat si pe online.

Se înlocuiesc articolele cu mențiunea “stoc epuizat” pentru anumite marimi?
·         Dacă un articol prezinta stoc epuizat pentru o marime, vom încerca să îl înlocuim cât se poate de repede, cu mentiunea ca produsul se gaseasca la producator. Dacă nu mai este în stoc, îl vom retrage de pe site.

Este posibil să primesc informații periodice pe e-mail cu ultimele noutăți și oferte de la UnicBrands?
·         Da. Accesând “Newsletter” vei primi informații privind cele mai noi oferte cu ultimele noutati ale produselor noastre.

Pot să mă dezabonez de la Newsletter-ul de la UnicBrands?
·         În secțiunea “Newsletter” vei putea să te dezabonezi cu ușurință. Completează datele și selectează “Trimitere”.

Cum recuperez parola dacă am uitat-o?
·         Dacă ai uitat parola, poți să o recuperezi din secțiunea “Contul meu”, click pe “Ti-ai uitat parola”. Vei primi un e-mail cu noua ta parolă pe care ulterior o poti schimba.

Cum mă pot asigura ca am făcut comanda?
·         După ce ai plasat comanda, vei primi un e-mail de confirmare si un al doilea e-mail de validare. În cazul în care nu le primești, contactează departamentul nostru de relații cu clienții.

Pot elimina un articol din comanda mea?
·         Da. Din coșul de cumpărături vei putea elimina articolele pe care nu le dorești, atâta timp cât nu ai finalizat procedura de plasare a comenzii.

Pot să aflu starea comenzii mele?
·         Da, poți vedea starea actualizată a comenzii tale în timp real. Pentru aceasta, accesează secțiunea “Istoric comenzi” a contului tău.

Îmi pot anula comanda?
·         Da. Vei putea anula comanda ta, fie printr-un e-mail catre sales@unicbrands.ro, fie printr-un simplu apel contactand departamentul nostru de relații cu clienții. Atentie, mesajul trebuie sa contina referinta comenzii.

Ce trebuie să fac dacă primesc alt articol decât cel comandat?
·         Dacă din greșeală primești un articol pe care nu l-ai comandat contactează departamentul nostru de relații cu clienții.

 

III. CUM SE PLATESTE?
Plata se poate face numerar, in magazin sau ramburs, la primirea coletului.

 

CUM SE FACE LIVRAREA?

Poți să alegi oricare dintre următoarele metode de expediere, numai pe teritoriul României:

Prin ridicare gratuita din magazinele noastre, acestea fiind disponibile timp de 5 zile de la data confirmarii de livrare;
Prin curierat rapid: tarif 15 RON/livrare în 2-4 zile lucrătoare.
Comenzile cu livrare la domiciliu, cu valoarea de peste 299 lei beneficiază de transport gratuit.

 

CE FAC DACA AM PRIMIT UN PRODUS DEFECT?

În cazul în care ai primit un produs cu defect sau deteriorat în timpul transportului, UnicBrands iși asumă responsabilitatea acestor defecte și îți va schimba produsul sau îți va returna contravaloarea acestuia. Costul transportului tur-retur este suportat de Unic Brands.

Pentru sesizari, te rugăm să ne trimiți un e-mail cu detalii la adresa sales@unicbrands.ro.

 

CUM RETURNEZ O COMANDA?

Daca sunteti nemultumit de produsul primit, puteti sa il returnati in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului, cu respectarea conditiilor de retur de mai jos:

·         Returul unei comenzi se poate face prin curier sau direct in magazin. Nu se accepta retururi trimise la sediul firmei.

·         Orice intentie de retur trebuie semnalata printr-un mail de notificare (sales@unicbrands.ro) in care specificati daca doriti rambursarea banilor sau schimbarea marimii produsului. Atentie, produsele comandate pot fi schimbate cu alte marimi si nu inlocuite cu alte produse. Pentru a achizitiona alte produse, trebuie sa va autentificati pentru a face o noua comanda.

·         Returul trebuie sa fie însotit de urmatoarele documente:

– factura (original sau copie);

– chitanta de la curier (original sau copie);

·         Cheltuielile de returnare sunt suportate integral de client, cu posibilitatea de a alege firma de curierat. Nu ne asumam raspunderea pentru coletele trimise de dumneavoastra care nu ajung la noi. De asemenea, nu se accepta colete cu ramburs.

În cazul în care nu respectati conditiile de retur, nu putem accepta returul dumneavoastra.

 

1. Returnarea banilor

Legislatia din Romania prevede: “consumatorul (persoane fizice) are dreptul de a denunta contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot fi suportate de consumator sunt cheltuelile directe de returnare a produselor. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.). Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.”

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat: sa aiba etichetele atasate, ambalajul original si documentele care l-au însotit, factura si chitanta de la curier sau banca (în original sau copie).

Atentie! Pentru orice produs nou achizitionat, va recomandam sa il probati in casa dupa primirea coletului, astfel incat sa puteti evalua daca produsul corespunde cerintelor dumneavoastra privind marimea, confortul, micile imperfectiuni etc.

Pot face obiectul contractului doar produsele care nu prezinta semne de uzura. Produsul nu mai poate fi returnat, decat daca prezinta vicii ascunse – defecte calitative, nesesizate initial nici de catre furnizor si nici de catre client.

În MAXIM 14 ZILE lucratoare de la data primirii returului de catre noi, va vom înapoia contravaloarea produselor, în contul dumneavoastra. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. În cazul în care nu sunt respectate conditiile de retur, banii nu se pot returna.

 

2. Schimbul produsului cu o alta alta marime se poate face prin curier sau gratuit direct in magazin

În cazul în care doriti schimbul produsului cu o alta marime, procedura este urmatoarea:

1.      Trimiteti produsul/produsele pe care doriti sa le schimbati prin curier, catre magazinul / adresa unde ati stabilit in prealabil cu colegii nostri de la sales team, costul transportului urmand sa fie suportat de catre dvs;

2.      Produsele receptionate vor fi verificate pentru a fi aprobat schimbul de marime (produsul receptionat trebuie sa aiba etichetele, ambalajul original, sa nu prezinte defect);

3.      Produsele noi comandate (în schimbul celor returnate) se expediaza prin curier. Daca valoarea produselor schimbate este de peste 299 de Ron, contravaloarea transportului va fi suportata de catre Unic Brands, pentru comenzi sub 299 Ron veti achita taxa de transport de 15 Ron;
4.     Pentru a putea schimba direct in magazin marimea produsului achizitionat, identificati magazinul unde se doreste schimbul si sunati la nr de telefon (vezi link https://www.unicbrands.ro/magazine-unicbrands) pentru a va confirma marimea/disponibilitatea produsului.

 
Orice retur/schimb de marime trebuie sa fie aprobat in prealabil de catre unul dintre colegii nostri de la sales team. Rugamintea este sa ne trimiteti un e-mail pe sales@unicbrands.ro cu urmatoarele informatii: numele dvs si nr de telefon, nr de referinta a comenzii, denumirea si codurile produselor returnate, contul IBAN si suma care urmeaza a fi returnata.

In cazul in care doriti schimb de marime pentru produsele deja achizitionate, specificati marimea dorita.

 

Pentru alte informatii/sesizari suplimentare apelati:

Pertea Ani:  + (40) 0744 767 797

Ciocan Costin:  + (40) 725 607 116